FASON İŞ İLANLARI

10 Mayıs 2016 Salı

bursa tekstil iş ilanları

bursa fason iş ilanları
bursa fason iş ilanları
bursa tekstil iş ilanları

tekstil
tekstil
BURSA TEKSTİL İŞ İLANLARI : Bursa ili içerisinde ve çevresinde, fason atölyesi olanların, iş temin edebileceği ve eleman temin edebileceği iş topluluğu platformu. bursada fason iş arıyorum diyorsanız, yada makinacıyım, fason atölyede reçmeci, overlokçu veya düz makinacı arayanlar, ilanlarını takip etmek istiyorsanız, buradan size uygun, asbah öğle akşam bursa tekstil iş ilanları verilmektedir. bursa bayan dikim elemanı arayan firmalar.

4 yorum:

  1. BURSA TEKSTİL İŞ İLANLARI BUGÜN : Yeni bırakılan bursa tekstil iş ilanları bugün bırakılan dikimci arayan bayan dikim elemanı, düz makinacı, overlokçu arayan tekstil firmaları, reçme ve düz dikiş makinasında çalışacak bayan eleman arayanlar.

    YanıtlaSil
  2. Dikmek için parça başı iş arıyorum herşey olabilir 05345096593

    YanıtlaSil
  3. Fason Pike takimi dikiyorum toptancilar ulaşabilir 05511003771

    YanıtlaSil
  4. Sıngerciyim yaş 45 5 yıldır çalışıyorum ve sürekli çalışabileceğim iş bakıyorum şimdiki bulunduğum yerden ayrıldım ve bursada yerleşmek istiyorum ve kalabileceğim yer olursa iyi olur 5306902852

    YanıtlaSil